Dažniausiai užduodami klausimai
-
1. Koks greičiausias būdas gauti prekę?
Greičiausiai gauti prekę galimą užsisakius ją per paštomatų terminalus, 95 procentai prekių pristatomą per 1-3 darbos dienas
2. Nerandu priedo savo telefono modeliui, ar tai reiškia, jog jo neturite?
Kadangi yra be galo daug telefonų modelių, mes negalime pateikti savo puslapyje jų visų, tačiau turime galimybę įvairių mažiau populiarių ar senesnių telefonų modelių priedus užsakyti iš tiekėjo. Tad jeigu neradote prekės, rašykite mums el. paštu [email protected].
3. Ar galiu atsiskaityt atsiėmimo metu?
Šiuo metu atsiskaitymas galimas tik pirkimo metu, atsiėmant prekę sumokėti galimybės nėra.
4. Pateikiau neteisingą užsakymą, ką daryti?
Nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu [email protected] ir būtinai pridėkite Jūsų užsakymo numerį, taip pat galite susisiekti telefonu +37061953982. Jeigu užsakymas dar neišsiųstas, pakoreguosime jį arba atšauksime, jeigu užsakymas jau išsiųstas, suderinsime prekių grąžinimą ar keitimą.